Momentálne nemáme žiadne aktívne kupóny.
Bistro je najväčšia slovenská online platforma na objednávanie jedla a potravín s donáškou. Od svojho založenia v roku 2013 v Žiline sa z pôvodného start-upu vyvinula do lídra trhu, ktorý dnes spája viac ako 2 300 reštaurácií, obchodov a kuriérov naprieč celým Slovenskom. Bistro vzniklo z iniciatívy skupiny podnikateľov a už do dvoch rokov od štartu prekročilo hranicu tisíc partnerských prevádzok. V roku 2021 sa stalo súčasťou globálnej skupiny Just Eat Takeaway.com, pričom si zachovalo svoju lokálnu značku a postupne prepojilo svoje služby na európsku IT infraštruktúru. Vďaka tomu dnes kombinuje znalosť domáceho trhu s medzinárodným technologickým zázemím.
Platforma Bistro pokrýva celé územie Slovenska vrátane menších miest a obcí, kde konkurencia často doručuje len obmedzene. Sídlo spoločnosti sa nachádza v Bratislave, pričom regionálne tímy pôsobia vo viacerých mestách. Medzi hlavné ciele patrí rýchly a pohodlný nákup jedál z reštaurácií, ale aj potravín či drogérie z partnerských obchodov cez jedinú aplikáciu alebo webové rozhranie.
Sortiment Bistra zahŕňa rozmanité jedlá – od pizze všetkých druhov, burgrov so slaninou a čedarom, ázijskej kuchyne so sushi setmi, ramenmi či pho polievkami až po kebab, šaláty či tradičné slovenské špeciality ako bryndzové halušky alebo vyprážaný kurací rezeň. Okrem hotových jedál môžu zákazníci objednávať trvanlivé aj čerstvé potraviny, pečivo, mliečne výrobky, ovocie a zeleninu alebo nápoje vrátane piva a vína. Ponuka je dopĺňaná sezonálnymi špecialitami – napríklad vianočnými menu s kapustnicou či domácimi koláčmi počas zimy alebo „Grill & Chill“ balíkmi na letné grilovanie. Počas športových podujatí sú k dispozícii tematické akcie ako zvýhodnené krídla alebo limitované burgre.
Bistro je známe najširšou sieťou partnerov medzi slovenskými donáškovými službami; ponúka rýchle filtrovanie podľa typu kuchyne, hodnotenia zákazníkov alebo cenovej hladiny. Pridanou hodnotou je digitálna funkcia Food Tracker®, ktorá zabezpečuje priebežné notifikácie o stave objednávky od jej potvrdenia až po príchod kuriéra. Pri niektorých prevádzkach je možné využiť aj osobný odber bez poplatku pri pulte v rámci služby „Pick-up“. Priemerné hodnotenie aplikácie na iOS aj Google Play naznačuje vysokú spokojnosť používateľov s intuitívnym rozhraním aj samotnou ponukou.
Zákazníci môžu šetriť prostredníctvom vernostného programu založeného na pečiatkach; po piatich objednávkach z jednej prevádzky získavajú kredit na ďalší nákup v tej istej reštaurácii. Týždenné prehľady zvýhodnených ponúk upozorňujú na reštaurácie s akciovým menu či výhodnejšími cenami v okolí zákazníka. Niektorí partneri nastavujú hranicu bezplatného doručenia podľa sumy objednávky a registrovaným používateľom sú zasielané exkluzívne benefity alebo kredity pri opätovnej aktivácii účtu.
Spôsob platby za služby Bistro je veľmi flexibilný – zahŕňa online platbu kartami Visa, Mastercard i Maestro priamo v platobnej bráne, Google Pay a Apple Pay cez aplikáciu, hotovosť pri doručení (ak to daná prevádzka umožňuje), platbu kartou u kuriéra cez mobilný terminál aj stravné lístky (papierové i elektronické) vo vybraných podnikoch. Pre firemných zákazníkov je pripravená špeciálna Bistro Pay Card napojená na zamestnanecký kredit.
Doručenie zabezpečuje buď partnerská reštaurácia priamo alebo flotila vlastných kuriérov Bistra využívajúcich bicykle, skútre, elektromobily či klasické vozidlá podľa konkrétnej lokality a objemu objednávok. Cena za doručenie sa pohybuje podľa vzdialenosti od 0 € pri osobnom odbere až po približne 3,99 € pri väčších vzdialenostiach či počas dopravnej špičky; aplikácia vždy ukazuje aktuálny čas doručenia aj jeho predpokladanú dĺžku v reálnom čase – najčastejšie medzi 30 až 45 minútami vo väčších mestách ešte kratšie obdobie.
Objednávky zo služby Bistro podliehajú zmluve medzi zákazníkom a konkrétnou reštauráciou či obchodom; krátkodobé potraviny nie je možné vracať späť vzhľadom na legislatívu SR ani hygienické normy. Reklamácie chýbajúcich alebo poškodených položiek vybavuje zákazník priamo cez formulár Pomoc v aplikácii alebo telefonicky; najčastejším výsledkom býva kompenzácia vo forme kreditu alebo vrátenej sumy za konkrétny produkt do niekoľkých pracovných dní.
Najpredávanejšie produkty cez Bistro patria pizza rôznych druhov (najmä Margherita či Hawai), burgre so syrom a slaninou často v kombinácii s hranolkami, sushi sety pre viaceré osoby vrátane Maki mixu alebo California roll s lososom, ázijské špeciality ako Pad Thai rezance či pho polievky obľúbené hlavne medzi zamestnancami IT firiem počas pracovného dňa i tradičné slovenské klasiky.
Aplikácia Bistro prechádza dynamickým vývojom – najnovšie aktualizácie priniesli moderný dizajn s väčšími fotografiami produktov aj sekciu „Loved in your area“, kde sa zobrazujú populárne tipy podľa trendov vo vašej lokalite. Funkcie ako GPS lokalizácia automaticky navrhujú prevádzky podľa adresy užívateľa; Food Tracker® posiela push notifikácie o každom kroku objednávky; filtrovanie umožňuje vybrať vegetariánske, vegánske bezlepkové i halal možnosti podľa preferencií spotrebiteľa; uloženie poslednej objednávky urýchľuje opakovaný nákup jediným kliknutím a digitálne kupóny sú prakticky dostupné priamo v sekcii „Pečiatky a zľavy“.
Zákaznícka linka Bistra funguje denne od rána do večera telefonicky; chatová podpora spolu s e-mailovým formulárom je dostupná nonstop pre riešenie otázok týkajúcich sa objednávok i prípadných reklamácií. Pri stratenej objednávke reaguje tím spravidla do dvoch hodín; finančné kompenzácie pripisuje formou kreditu väčšinou do troch pracovných dní.
Bistro ako člen skupiny Just Eat Takeaway.com kladie dôraz na udržateľnosť – testuje ekologické obaly s prírodnou riasovou vrstvou namiesto plastu u viacerých slovenských partnerov a podporuje používanie vratných krabičiek Vytal pre opakované použitie obalového materiálu hlavne vo veľkých mestách Bratislava, Košice a Žilina prostredníctvom elektrických bicyklov i vozidiel redukujúcich uhlíkovú stopu donášok.
Medzi kuriozitami patrí fakt, že Bistro vie počas piatkového večera vybaviť až tridsať objednávok za sekundu celonárodnom maxime záujmu o dovoz jedla domov. Prvá zaznamenaná objednávka smerovala ešte v roku 2013 do žilinskej pizzerie za symbolických 4,50 €. Najväčším jednorazovým nákupom bola zatiaľ donáška 240 porcií sushi za viac než tisíc eur naraz.
Spätná väzba zákazníkov oceňuje predovšetkým široký výber možností aj mimo veľkých miest Slovenska – množstvo recenzií zdôrazňuje transparentnosť cien i intuitívnu aplikáciu vhodnú pre všetky vekové skupiny používateľov smartfónov. Medzi výhrady patrili občasné technické výpadky platobných brán Google Pay pri vyššej záťaži systému počas špičky alebo meškajúce doručovanie vo veľmi rušných hodinách dňa; používateľská komunita by uvítala detailnejšie mapové sledovanie pohybu kuriéra či presnejší filter „doprava zdarma“. Priemerné hodnotenie aplikácie presahuje 4,6 z piatich možných bodov u desaťtisícov hodnotení naprieč platformami čo potvrdzuje celkovo pozitívny dojem zo služieb Bistra medzi slovenskými zákazníkmi naprieč regiónmi.
Pohodlnosť využitia kupónových kódov podporuje jednoduchý systém zadania počas procesu vytvárania novej objednávky: stačí byť prihlásený vo svojom účte pridávať požadované produkty do košíka cez web alebo mobilnú aplikáciu následne kliknúť na políčko určené pre zadanie kódu ktorý systém okamžite overuje ešte pred dokončením platby pričom vždy zobrazí novú finálnu cenu po započítaní platného benefitu ak sú splnené všetky podmienky akcie stanovené prevádzkou prípadne obchodnými pravidlami Bistra.
Sortiment Bistro
Bistro ponúka najširší výber jedál a potravín s donáškou na Slovensku. Medzi hlavné kategórie patria jedlá z reštaurácií – od pizze v rôznych variantoch, cez burgre, ázijskú kuchyňu (sushi, ramen, pho), kebab a turecké špeciality, šaláty, tradičné slovenské jedlá až po sladké palacinky a dezerty. Zákazníci môžu využiť aj sekciu „Groceries“ na nákup trvanlivých i čerstvých potravín, pečiva, mliečnych výrobkov, ovocia a zeleniny či nápojov vrátane piva a vína. Sortiment dopĺňajú detské produkty, drogéria a čistiace prostriedky. Počas roka sú dostupné sezónne ponuky ako zimné vianočné menu alebo letné grilovacie balíky a tematické kampane pri športových udalostiach.
Prečo nakupovať v Bistro
Ako ušetriť v Bistro
Zľavový kód sa uplatňuje priamo v košíku pred dokončením objednávky. Je potrebné vložiť presný tvar kódu do určeného poľa. Po jeho overení systém upraví cenu objednávky; ak kód nie je platný alebo nevyhovuje podmienkam, objaví sa chybové hlásenie. V prípade problémov odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu ešte pred odoslaním objednávky.
Možnosti platby v Bistro
Doručenie v Bistro
Reklamácie a reklamácia tovaru v Bistro
Objednávka predstavuje zmluvu medzi zákazníkom a konkrétnou reštauráciou. Potraviny s krátkou trvanlivosťou nie je možné štandardne vracať. V prípade chýbajúcich alebo poškodených položiek odporúčame kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom formulára „Pomoc“ priamo v aplikácii alebo telefonicky. Najbežnejším riešením je vrátenie platby za konkrétny produkt alebo pripísanie kreditu na ďalšie nákupy. Objednávku možno stornovať len do jej potvrdenia zo strany prevádzky; neskôr záleží na individuálnom posúdení partnera.
Najpredávanejšie produkty Bistro
Medzi najobľúbenejšie jedlá objednávané cez Bistro patria pizza v rôznych variantoch (napríklad Margherita, Hawai či šunkovo-syrové kombinácie), burgre so slaninou a čedarom, sushi sety v počte 24–32 kusov vrátane Maki mix a California roll s lososom, ázijské rezance Pad Thai a pho polievky, ako aj tradičné slovenské jedlá ako vyprážaný kurací rezeň alebo bryndzové halušky. Tieto jedlá sú často vyhľadávané v rámci obedových menu najmä vo firemnom prostredí.
Aplikácia a digitálne služby Bistro
Zákaznícka podpora Bistro
Udržateľnosť a spoločenská zodpovednosť Bistro
Bistro spolupracuje so slovenskými partnermi na testovaní ekologických obalov s prírodnou riasovou vrstvou namiesto plastu. Podporuje využívanie opakovane použiteľných krabičiek Vytal. Flotila kuriérov postupne prechádza na e-bicykle a elektrovozidlá v centrách Bratislavy, Košíc a Žiliny za účelom znižovania uhlíkovej stopy.
Vedeli ste, že?
Hodnotenia zákazníkov Bistro
Používatelia oceňujú široký výber aj v menších mestách, transparentné ceny či prehľadnú aplikáciu. Medzi negatíva patria občasné výpadky platobných služieb Google Pay alebo meškajúce doručenia počas špičky. Priemerné hodnotenie aplikácie je približne 4,6 z 5 (Google Play) a 4,8 z 5 (App Store), čo potvrdzuje vysokú spokojnosť zákazníkov. Používatelia však často žiadajú detailnejšie mapové sledovanie kuriéra alebo lepšie filtrovanie možností dopravy zdarma.
Ako použiť zľavový kód na Bistro
Aké možnosti platby sú dostupné pri nákupe cez Bistro?
Pri objednávaní cez Bistro môžete zaplatiť online kartou, Google Pay, Apple Pay, u vybraných partnerov aj v hotovosti, kartou u kuriéra, stravnými lístkami alebo cez špeciálnu Bistro Pay Card pre firmy.
Koľko stojí doručenie objednávky cez Bistro?
Cena doručenia v Bistro závisí od vzdialenosti a aktuálneho dopytu a pohybuje sa od 0 € pri osobnom odbere do približne 3,99 € pri väčších vzdialenostiach či špičke.
Aký je priemerný čas doručenia cez Bistro?
Priemerný čas doručenia cez Bistro je 30 až 45 minút, vo väčších mestách môže byť ešte kratší.
Aké produkty sú najobľúbenejšie v ponuke Bistro?
Najobľúbenejšími položkami objednávanými cez Bistro sú pizza rôznych druhov, burgre so slaninou, sushi sety, ázijské rezance a tradičné slovenské jedlá.
Je možné v Bistro využívať zľavové kódy alebo kupóny?
Zľavové kódy v Bistro zadávate priamo v košíku pred dokončením objednávky, systém ich overí a upraví cenu objednávky pri splnení podmienok akcie.
Ako môžem reklamovať chýbajúcu alebo poškodenú položku v objednávke Bistro?
V prípade chýbajúcej alebo poškodenej položky kontaktujte zákaznícku podporu cez formulár Pomoc v aplikácii alebo telefonicky; najbežnejším riešením je vrátenie platby alebo pripísanie kreditu na ďalší nákup.
Poskytuje Bistro vernostné benefity pre opakovaných zákazníkov?
Bistro ponúka pečiatkový vernostný program, kde po piatich objednávkach z tej istej prevádzky získate kredit na ďalší nákup.
Je možné si objednávku v Bistro vyzdvihnúť osobne?
Bistro umožňuje pri vybraných prevádzkach osobný odber objednávky bez poplatku v rámci služby „Pick-up“.
Aké sú možnosti kontaktovania zákazníckej podpory Bistro?
Zákaznícka linka Bistro funguje denne od 08:00 do 22:00, chat a e-mailový formulár sú k dispozícii nonstop a reakčný čas pri stratenej objednávke je zvyčajne do dvoch hodín.
Ako funguje sledovanie zásielky cez Bistro?
Stav vašej objednávky v Bistro môžete sledovať v reálnom čase vďaka funkcii Food Tracker®, ktorá poskytuje priebežné notifikácie od potvrdenia až po doručenie kuriérom.
Môžem vrátiť nevyhovujúcu potravinu alebo jedlo objednané cez Bistro?
Vrátenie krátkodobých potravín alebo jedál cez Bistro nie je možné z dôvodu legislatívy SR a hygienických noriem.
Podporuje Bistro ekologické riešenia pri donáške?
Bistro testuje ekologické obaly s prírodnou riasovou vrstvou, podporuje vratné krabičky Vytal a rozširuje flotilu e-bicyklov a elektrovozidiel vo veľkých mestách na zníženie uhlíkovej stopy.
Aké možnosti filtrovania ponúka platforma Bistro pri výbere jedál a reštaurácií?
Na Bistro môžete vyhľadávať a filtrovať podľa typu kuchyne, hodnotenia zákazníkov, ceny, alergénov a vyberať vegetariánske, vegánske, bezlepkové či halal možnosti.
Môžem v Bistro nakupovať aj potraviny a drogériu, alebo len hotové jedlá?
Bistro ponúka okrem donášky hotových jedál aj rozvoz trvanlivých a čerstvých potravín, pečiva, mliečnych výrobkov, ovocia, zeleniny aj drogérie a čistiacich prostriedkov.
Momentálne nemáme žiadne exspirované kupóny.